Mesaj din tabara de vara Oxford Brookes

Dragi parinti,
Ne aflam aproape de final aici in Oxford Brookes, pe dealul Headington!
Ultimele zile ni le-am petrecut foarte placut.
Pe 24 iulie, in a 11-a zi de tabara, am mers in cea de-a doua excursie de jumatate de zi, de data aceasta la palatul la care s-a nascut Winston Churchill, Palatul Blenheim. Am vizitat gradinile impunatoare, ne-am oprit sa fotografiem in voie, am mirosit trandafiri, am vazut bancuri de pesti si am umblat cat ne-au tinut picioarele. La final am intrat intr-un alt labirint, de data aceasta mult mai mare si mai greu de deslusit ca cel de la Burton-on-the-Water pe care l-am parcurs foarte repede. Dupa-masa, am urmat cursurile, iar seara am mers la mini-olimpiada, unii participanti, altii suporteri.
Pe 25 iulie, am decis ca este momentul sa vizitam muzeele din Oxford. Unii au ales shoppingul, dar un grup mic si voinic s-a aventurat la Muzeul Ashmolean, muzeu de arta si arheologie, a vizitat apoi Trinity College si a continuat cu Muzeul Pitt River. Dupa-masa de pranz, am intrat la penultimul curs si va aratam mai jos cateva imagini. Am invatat cum sa ne descurcam la o agentie de turism, cum sa vindem si sa cumparam pachete de excursie si apoi am deslusit mistere dintr-un cartier englezesc. Ne-am amuzat si am invatat! Astazi ne-am primit diplomele si asteptam entuziasmati vizita de maine de la Bath, un oras de vacanta, faimos pentru baile construite in timpul cuceririi romane. Abia asteptam!
Cu drag,
Cristina si Catalina (group leaderi tabara de vara Oxford)