Tabara de Vara Fettes College 2023 (30 iulie – 12 august)

Tabara Fettes College 2023Tabara de Vara Fettes College 2023

Copiii s-au bucurat de experienta scotiana in tabara Edinburgh Fettes College 2023.

Prin taberele de vara organizate de Mirunette Education reusim sa stimulam copiii sa invete limba engleza direct de la profesorii nativi.

Jurnalul de calatorie – Tabara de Vara Fettes College 2023

Dupa ce ne-am spus la revedere de la cei dragi, ne-am imbarcat emotionati in zborul spre Edinburgh. Pe durata zborului, copiii au avut un comportament exemplar, fiecare ascultand muzica, jucandu-se, dormind sau vorbind cu colegul de scaun. Ajunsi in campus, am mers direct la masa, unde fiecare a mancat ce si-a dorit.

Luni dimineata, copiii au avut cursuri si au socializat cu prietenii din tabara, care sunt de nationalitati diferite: spanioli, romani, japonezi, nemti, francezi, sloveni si italieni. Totul a fost extrem de bine organizat, clasele sunt mixte cu elevi care participa impreuna la cursuri si activitati diverse.

Marti, am descoperit multitudinea de optiuni din care se poate alege la micul dejun; ou fiert sau posat, ou prajit sau omleta; croissant sau vafele delicioase, unt cu paine si miere; cereale cu lapte, cacao cu lapte, iaurt grecesc cu diverse fructe, seminte sau dulceata.

Copiii au fost entuziasmati sa participe la cursurile de limba engleza, acestea sunt predate de catre profesori nativi, care reusesc sa puna bazele unei vorbiri corecte intr-un timp relativ scurt. Astfel, copiii isi imbunatatesc vorbirea, scrierea si ascultatul in limba engleza.

Miercuri, ne-am bucurat de micul dejun si de lectiile care au tinut pana la ora pranzului, dupa care am ales sa participam la activitati sportive. Fiecare participant a ales intre arts and crafts, badminton, basketball, squash, board games, swimming, football.

Pentru a vizualiza fotografiile din Tabara de Vara Fettes College 2023 acceseaza Google Photos sau Facebook

Tabara de Vara Fettes College 2023 (30 iulie – 12 august) – Edinburgh, Scotia

Copiii au vizitat National Museum of Scotland, un muzeu interactiv ce a fost pe placul tuturor datorita exponatelor cu care am putut interactiona; dupa-amiaza am fost in campus, unde am putut alege sa jucam baschet, tenis, badminton, fotbal sau dodgeball.

Joi, dupa ce am luat un mic dejun tipic scotian, care este foarte bun, am continuat cursurile de limba engleza, iar spre seara am avut International Night. Ne-am purtat cu mandrie iile pe care le-am prezentat tuturor celor prezenti in tabara, am dansat hora si am cantat impreuna „Dragostea din Tei”!

Vineri, copiii si-au primit diplomele in cadrul festivitatii de premiere. Bucuria lor a fost rasplatita cu o plimbare in oras, pe Princes Street, unde au facut shopping, multi dintre ei s-au intors nu cu una, ci mai multe plase cu cumparaturi prinse la promotii.

Sambata, am fost la Royal Military Tattoo, un spectacol minunat organizat la Castelul Edinburgh. Acolo am urmarit prestatia fortelor armate, muzica si dansurile traditionale, iar la final am fost incantati de artificiile de pe cerul scotian.

Cu drag,

Luciana F. – group leader tabara Edinburgh Fettes College 2023

Va invitam sa va bucurati de fotografiile din Tabara de Vara Fettes College 2023 (30 iulie – 12 august) in albumele: