Tabara Oxford 3 – 10 iulie 2024 Arthur English Kids & Mirunette

Tabara Oxford 3 – 10 iulie 2024 Arthur English Kids & MirunetteTabara Oxford 3 – 10 iulie 2024 Arthur English Kids & Mirunette

Ne bucuram ca Arthur English Kids a ales si vara aceasta sa experimenteze o tabara de juniori in UK – Oxford, impreuna cu Mirunette si ii multumim dnei prof. Andra Dinu pentru pozele pline de veselie si mesajele amuzante prin care ne-a tinut la curent cu experienta din Oxford.

Jurnal de calatorie – Tabara Oxford 3 – 10 iulie 2024 Arthur English Kids & Mirunette

Ziua 1

Dragi parinti, am ajuns cu bine in tabara de la Oxford, obositi dar plini de entuziasm. Dupa cele 3 ore de zbor, ne-am urcat in autocarul care ne astepta la aeroport si am plecat catre campus. Am ajuns cu bine in campus, ne-am cazat rapid, iar dupa am mers si am mancat – am avut pizza, pachetele de primăvară, paste cu sos rosu, o spuma de mango la desert si pere/mere/banane.

Dupa masa, mergem prin Oxford impreuna cu cei din staff care sunt extrem de draguti, amabili si amuzanti, ne distram de cand am ajuns in ciuda faptului ca suntem obosite.

Ziua 2

Seara, ne-am intors in camere unde am dormit intr-un final toate, camerele sunt single, cu baie in camera, ceea ce ne-a bucurat. Dis de dimineață eram bine, odihnite si cu o super energie de a incepe ziua. La micul dejun am avut cereale, fructe, oua fierte si prajite, celebrii carnati cu fasole ( nu stim ce gust au  ), rosii coapte, chiftelute de cartofi, ceai, sucuri ambulate si lapte. Fetele au intrat acum la cursuri si sunt taaare mandra de fetele mele si desi nu am voie sa spun, nu am cum sa ma abtin 😃 Maria si Antonia C cu Lavi sunt la nivel A2, deci este foarte bine cum s-au descurcat la test, apoi nu am pe nimeni de B1, la B2 este Tasi, iar la C1 i-am batut pe toti, am 6 fete din 10.. cel mai bun grup mi s-a spus. Normal, doar stiu cine ii pregateste de atatia ani de zile 🤣 pe Iulia, Ilinca, Aimee, Maia, Ale si Anto N. Sincer, asta si astept ca nivel pe diploma la cele care au sustinut FCE-ul anul acesta. Ca sa intelegeti, mai este un singur nivel C2, care le da dreptul sa predea limba engleză. Deci tot grupul care anul trecut a fost nivel B2 la Rugby School, este acum incadrat la C1.. nivelul urmator adica, ceea ce confirmă din nou progresul fetelor pe parcursul ultimului an scolar.

Astazi, dupa masa de pranz. iesim din nou prin Oxford la plimbare, revenim la 6 la cina si mergem la concurs… sa vad cum le dau super powers caci este concurs de alergat in parc.. sunt copii din Italia, Croatia, Rusia, Turcia si Germania. Dupa curs voi afla mai multe deoarece acum incepem sa ne cunoastem si sa ne imprietenim. Si sa-i batem la cateva concursuri zic🤣.

Ziua 3

Grupul de fete, impreuna cu Andra D. – Group Leader – au mers la Bleinheim Palace – Palatul Blenheim, una dintre cele mai mari structuri necitadine din Anglia, a fost construit între 1705 și circa 1724, si locuit de familia Churchill. În 1987, UNESCO a adoptat palatul ca un obiectiv demn de a fi inclus pe lista patrimoniului mondial al întregii omeniri.

Totul in acest palat este incarcat de istorie iar fetele au fost foarte captivate de istoria lui. O excursie reusita tare!! Vremea super, cei 2 profesori din staff au fost foarte draguti iar fetele fericite si incantate 😍

Ziua 4

Bună dimineața! Toate bune la noi, aseara am jucat un Bingo altfel decat stiam noi, am avut ceva emoții crezând ca vom castiga, nu s-a intamplat 🤣dar nici nu ne-am supărat. Astazi e inca rece, dar nu plouă, yuhuu. Dupa cursuri si masa de pranz, avem punting, cu barca pe rau. Punting-ul este o activitate specifica Oxfordului.  E mare provocare si speram sa nu ne lase pe noi sa deplasam barca cu prajina aia lunga insa cu siguranță ne vom distra, nu garantez clar ca ajung la punctul final al deplasării 😍Vedem .. apoi avem cina și karaoke.

Ultimele zile din tabara

Spre finalul saptamanii de tabara, grupul vesel de fete a plecat in excursie catre Londra! Un moment mult asteptat intrucat fetele aveau o lista de bifat cu lucruri de facut si obiective de vizitat. 😊 Prima oprire a fost la Madame Tussaud unde distractia a fost la cote maxime, cum se poate vedea si in poze.

Apoi am reusit sa mai vedem in viteza Big Ben, Westminster Abbey si London Eye. Asta pentru ca a inceput o ploaie torentiala care ne-a stricat toate planurile, insa nu am ratat vizita la faimosul magazinul “Build a Bear”. Fiecare si-a facut propriul ursulet, fie personaj din desene animate, fie un ursulet in culoarea preferata, etc.

Pe cat de mult ne-am distrat, pe atat de mult am “suferit” urmatoarea zi, cand jumatate din grup ne-am trezit racite, cu dureri de cap si o stare nu foarte buna. Insa, partea buna este ca a doua zi am si plecat spre casa pentru a ne reface, alaturi de cei dragi carora le-am simtit lipsa.

Ne-am dorit sa lasam o amprenta de Romania unde am fost,altul diferit de cel de bun simt,educatie si iubire pentru limba engleza.

Si am ajuns acasa, dupa 3 ore de zbor, cu dor de cei dragi dar cu regretul locului lasat in urma si a persoanelor intalnite acolo. Despartirea de Oxford nu a fost usoara, avem o multime de amintiri stranse impreuna, o multime de zambete , de trairi si de locuri pe care le-am vizitat impreuna. Cea mai frumoasa incheiere : Until we meet again ! ( Deja facem planul pentru o noua aventura pentru vara 2025 – intr-una dintre taberele de la Mirunette Education ).

Cu drag,
Andra D. – Group Leader

Va invitam sa va bucurati de pozele din tabara de la Oxford 2024 ( 3-10 Iulie ) in albumele de pe Facebook si Google – Mirunette Education.