Tabara grup Fordham Univ New York 13 – 27 Iulie 2024

Jurnal de calatorieAventura Mirunette Education in New York

Ziua 1: Sosirea și Primele Impresii

Dragi părinți,

Copiii au ajuns în siguranță și s-au cazat confortabil în campusul universitar Fordham din New York. 🗽 Sunt încântați și sperăm să fie o experiență de neuitat! ❤️

Până acum, copiii s-au cazat, au făcut un tur al campusului, au mâncat cina, au ieșit din campus la o mică sesiune de cumpărături la TJ Maxx & Starbucks și au avut parte de o primă seară de discotecă. Astfel, au început să-și facă noi prieteni. Echipa noastră de tineri supraveghetori internaționali este foarte atentă la nevoile fiecărui copil și se asigură că toți se simt bine și în siguranță.

Vă vom ține la curent cu evoluția activităților și cu momentele importante din tabără prin mesaje și fotografii, oricât de des ne permite timpul.

Ziua 2: O Evadare Însoțită de Soare – Coney Island

Ziua de duminică a reprezentat o primă evadare însorită din campusul universitar. După micul dejun, am experimentat călătoria cu autobuzul și cu trenul și, după 2 ore, am ajuns în Coney Island. O după-amiază întreagă, ne-am bucurat de soare pe plaja Brighton și de baie în Oceanul Atlantic. Ne-am plimbat pe binecunoscuta faleză și ne-am „înscris” la concursul de mâncat faimosul și deliciosul hot dog de la Nathan’s, dar la categoria „cel mai rapid”, nu de alta, dar venea ploaia. Din fericire, a durat doar câteva minute și ne-am putut bucura în continuare de cumpărături și voie bună în legendarul parc de distracții.

Seara, după cină, în campus, am avut parte din plin de activități sportive, în special volei și fotbal.

Ziua 3: Manhattan – Inima New Yorkului

După micul dejun, primele cursuri și masa de prânz, am avut parte de cea mai frumoasă zi de luni din viețile noastre. După o oră de călătorit cu metroul, copiii au rămas cu gura căscată la vederea zgârie-norilor, pe care îi știau doar din filme. Cu luminițe în ochi și cu inimile bătând cu putere, au descoperit inima New Yorkului: un Manhattan copleșitor, alert, gălăgios, cu sirene, muzică, trafic aglomerat și voci în surdină. Am admirat clădirile din renumitul Rockefeller Center, studiourile NBC, catedrala Sf. Patrick, Radio City Hall, Biblioteca Publică New York și magazinele de lux între 7th-8th Avenue și străzile 47-51.

O dată-n viață se întâmplă să fii lunea în legendarul Times Square – „The Crossroads of the World”, pe 5th Avenue sau să iei cina la Hard Rock Cafe New York! Așadar, ne-am început săptămâna în cel mai spectaculos mod posibil! Mai avem multe să vă povestim și promitem să revenim cât de curând cu noutăți!

Ziua 4: High Line și Little Island

Marțea, de obicei, are trei ceasuri rele, dar nu și la noi! După micul dejun, cursurile de dimineață și masa de prânz, am vizitat partea vestică a insulei Manhattan, una din principalele atracții ale New Yorkului – High Line. Deși a fost foarte cald, copiii s-au plimbat prin parcul linear, cu o promenadă lungă de aproape trei kilometri, punctată cu lucrări de artă contemporană, podiumuri de lemn și diverse aranjamente florale. Am fost deosebit de încântați și de Little Island de pe Digul 55, o insulă artificială și un parc public din Hudson River Park.

După cina din campus, a urmat mult așteptata seară de discotecă și distracție, codul vestimentar fiind alb. O nouă zi uimitoare, o nouă provocare în energia pozitivă a New Yorkului!

Ziua 5: Muzeul de Artă Modernă (MoMA)

Ziua de miercuri a început cu micul dejun și cu participarea la cursuri, despre care toți copiii s-au declarat mulțumiți și încântați. După masa de prânz în cantina campusului, am făcut o scurtă oprire la o binecunoscută gelaterie și am vizitat renumitul Muzeu de Artă Modernă din New York (MoMA). Acolo, timp de câteva ore, grupul nostru a avut parte de o experiență artistică deosebită, admirând simfonia de culori din sălile de sculptură și pictură. Cu toții am fost impresionați de celebra creație a pictorului catalan Salvador Dali, „Persistența memoriei” și de pictura „Noapte înstelată” a lui Vincent van Gogh.

Ziua de miercuri s-a încheiat cu cina în campus și cu vizionarea filmului ‘Godzilla Minus One’ (Japonia, 2023).

Ziua 6: Muzeul de Istorie Naturală

Joi, 18 iulie 2024, ne-am declarat obișnuiți cu programul taberei. După micul dejun copios, care începe la ora 08:00, urmează cursurile, la care „miruneții” noștri au fost încadrați de la nivelul intermediar până la cel avansat. După masa de prânz, am luat autobuzul B 12 și metroul D, timp de aproximativ o oră, până la Muzeul de Istorie Naturală din New York (ANMH – American National Museum Of Natural History).

Ne-a impresionat imensa sală de la intrare, Theodore Roosevelt Memorial Hall, unde am făcut poze la statuia Roosevelt. Am văzut dioramele cu animale și celelalte expoziții cu totul deosebite. Mi-am adus aminte și de comedia „O noapte la muzeu”, cu Ben Stiller. Ziua de joi s-a încheiat cu cina de la campus și cu activități sportive împreună cu colegii din celelalte grupuri internaționale.

Weekend: Central Park și Stadionul Yankees

Sfârșitul de săptămână a fost iar despre Manhattan. Vineri după-amiază, 19 iulie, am poposit minute bune în Central Park, cel mai frumos parc din New York și cel mai vizitat parc urban din SUA. Seara a fost de senzație, pentru că am fost pe Stadionul Yankees, la un meci al faimosului club american de baseball profesionist New York Yankees. Atmosfera a fost una de neuitat, copiii fiind impresionați de energia miilor de suporteri aflați pe imensul stadion.

Liberty Island și Podul Brooklyn

Nu vă spunem ce bucurie pe copii să petreacă o zi întreagă pe Liberty Island și Ellis Island, sâmbătă, 20 iulie, respectiv, duminică, 21 iulie, la o plimbare pe Podul Brooklyn! Cu toții ne-am fotografiat mândri în fața Statuii Libertății și am cumpărat suveniruri. Fotografii uimitoare au continuat duminică, pe legendarul pod suspendat.

Ziua 10: Empire State Building și Macy’s

Cea de-a doua săptămână a taberei Mirunette Education la New York a început la înălțime. După cursuri, am vizitat Empire State Building. Veți înțelege ușor, din fotografiile noastre, de ce Empire State Building este printre cele mai fotografiate clădiri din lume. După vizita la Empire State Building, am mers la Macy’s și am făcut cumpărături serioase pentru familie și prieteni. Seara s-a încheiat cu cina la Dallas Barbeque în Times Square.

Ziua 11: Zbor cu Elicopterul

„Plouă încet, încet” – așa am început dimineața de marți, 23 iulie 2024, în așteptarea împlinirii unuia dintre cele mai frumoase visuri – New York City din elicopter! Nu vom uita niciodată ziua în care am zburat cu elicopterul deasupra Manhattanului! Ne-am bucurat de frumusețea „orașului care nu doarme niciodată” plimbându-ne și savurând câte o gustare la celebrele fast fooduri.

Finalul Aventurii

🎓 Iată-ne ajunși la final!

Este clipa în care ne luăm rămas bun de la două săptămâni absolut senzaționale în campusul imens și ultramodern al Universității Fordham și, mai ales, în magicul New York! Am pășit cu speranța că ne vom simți minunat și că vom avea parte de amintiri de neuitat, însă așteptările ne-au fost cu muuuult depășite… însă, din păcate, două săptămâni au trecut ca două clipe.

Parcă mai ieri erau niște „miruneți” dornici să trăiască „the American Dream”, iar acum au luminițe în ochi de la atâtea momente extraordinare alături de profesorii și colegii lor din întreaga lume. Când amintirile se vor șterge încet-încet, ne vom măsura timpul petrecut aici, nu în cursuri, mese și excursii, ci în prieteniile pe care le-am legat și momentele împărtășite.

Calde mulțumiri părinților, echipei Mirunette Education și organizatorilor locali! Felicitări și succes absolvenților noștri! Să nu uite că formarea profesională este calea către o carieră de succes, iar aceste cursuri de vară în New York reprezintă un pas uriaș pentru viitorul lor personal și profesional!

Senia R. & Adriana G. – Group Leaders

Va invitam sa va bucurati de pozele din tabara de la Tabara grup Fordham Univ New York 13 – 27 Iulie 2024 in albumele de pe Facebook si Google – Mirunette Education.