Tabara Abbey College Cambridge 21 iulie – 4 august 2024

Jurnal de calatorie

Iata si primele noastre impresii din mult visata tabara de la Cambridge.

Duminica in aeroport, pana la decolarea avionului, deja ne imprieteniseram de parca ne stiam de cativa ani.

După un zbor linistit de peste trei ore si jumatate,  mare ne-a fost bucuria, cand, aterizand pe Heathrow Airport la 21 de grade, plini de energie si entuziasm, am constatat cat de bine ne era respirand aerul puțin mai racoros decat cel pe care il lasasem in Bucuresti.

Fericiti ca ne-am colectat toate bagajele, am urcat in autocarul de 50 de locuri in care ,,am incaput cu totii plus bagajele 😊”, indreptandu-ne spre Cambridge. Am ajuns dupa aproximativ o ora si jumatate, intampinati fiind de staff-ul taberei si condusi apoi la un camin studentesc frumos, cu camere nu foarte mari, dar foarte curate si primitoare, camere individuale cu bai proprii ce se reunesc intr-un hol comun cu un living mare in care ne intalnim seara la povesti. Am fost apoi condusi la masa de seara si la prima activitate, una grozava, o ocazie excelenta de a socializa si de a lega noi prietenii, inainte de a incepe activitatile propriu zise.

Ziua de luni a debutat cu un “walking tour” in Cambridge de aproximativ 3-4 ore. Orasul are o arhitectura interesanta, este un centru universitar mare si de altfel centrul administrativ al comitatul Cambridgeshire, in regiunea estica a Angliei.

Intorsi la colegiu dupa un binemeritat pranz ce ne-a placut,  am sustinut testul de limba engleza, la care ,recunoastem, nu am intrat fara emotii, iar astazi in functie de rezultatele obtinute am fost repartizati pe grupe in clasele de engleza.

In cadrul activitatii de seara am participat la International Night, moment pe care l-am pregatit inca de dimineata cum am stiut noi mai bine, iar aplauzele pe care le-am primit de la colegii nostri de alte naționalitati au dovedit ca am reusit sa asezam Romania pe locul in care ar trebui sa fie cu adevarat, si nu numai la ,,International Night”.  Aplauzele incurajatoare au constituit un real suport pentru noi , capatand astfel un plus de incredere in fortele noastre.

In zilele ce au urmat, ne-am delectat, participand la mai multe activitati creative, sportive,de recreere si vizite in orasul Cambridge.

Activitatea de ieri dimineata, ,,Mini Olympics”, ne-a oferit oportunitatea de a lucra in echipa cu tineri din alte tari, de a socializa si a ne testa abilitatile sportive intr-un parc urias/zona verde foarte mare, extraordinar de curat si bine intretinut, credeai ca e pictat si nu in realitate. Nu au fost castigatori si invinsi, a fost o experienta inedita pentru noi si toti am avut de castigat.

Ieri am vizitat King’s College in Cambridge ,fondat acum aproape 600 de ani cu o minunata capela in stil arhitectural gotic,a carei constructie a durat aproape 100 de ani si a fost terminata in timpul Regelui Henry al 8-lea. Astazi am vizitat Cambridge – Round Church ce dateaza din anul 1130 A.D si care iti capteaza atentia prin forma sa circulara, element destul de rar in Anglia, doar patru astfel de biserici existand in toata tara.

In ultimele doua seri ne-am distrat pe cinste la ,,Quiz Night” , activitate pe cat de interesanta, pe atat de atractiva si de asemenea, la mult asteptatul,,Disco Night”, unde voia buna, distractia si muzica au fost pe placul nostru.

In toate aceste zile, vremea a tinut cu noi, a fost dupa sufletul nostru: cald si soare – oricum nu 35 de grade ca in tara.

Astazi, din nou soare si voie buna in Cambridge iar noi de pregatim pentru activitatea ,,Capture the flag”.

Sa nu credeti ca nu am participat la lectii sau ca am lipsit de la vreo una; in aceasta saptamana,  orele de engleza au loc dupa amiaza, intre 14-18 iar saptamana viitoare vor fi dimineata.Toti am fost prezenti si,,ne-am facut corect temele”.

Daca va este dor de noi, va lasam in continuare cateva fotografii din zilele recente.

No news is good news 😊 Timpul trece foarte repede aici, copiii avand un program destul de incarcat atat dimineata, cat si dupa amiaza, cu ore de limba engleza si activitați in aer liber.

Sambata a fost o zi libera, fara ore. Ne-am odihnit mai mult, apoi am plecat in centrul orasului Cambridge sa ne plimbam pe minunatele-i straduțe, pline de magazine si lucruri inedite; ca sa nu se supere „Grand Arcade Mall”, i-am facut si lui o vizita prelungita si fructuoasa.

Punctul forte al ultimelor zile l-a constituit excursia de la Londra, duminica trecuta: am mers cu autocarul si apoi „am batut Londra la pas” inca vreo 4-5 ore pentru a ne bucura din plin la vederea minunatelor obiective: Big Ben, Tower Bridge, London Eye, Houses of Parlament, Buckingham Palace, etc. Pe majoritatea le stiam doar din poze! Ne-am plimbat si ne-am odihnit in Hyde Park, unde in zadar am incercat sa ne imprietenim cu cateva veverițe. Am constatat ca mitul conform caruia in Anglia/Londra ploua des a fost spulberat. Vremea excelenta, insorita si calda a fost partenerul cel mai potrivit pentru o excursie de o zi in Londra! Desi ne-am intors acasa epuizați, tot am avut suficienta energie pentru „Film Night” in Abbey College si povesti cu prietenii din celelalte naționalitați.

Saptamana aceasta a debutat cu lecții interesante si interactive, cu colegi noi de clasa si profesori prietenosi. „Cambridge Photo Challenge” a fost intr-adevar o provocare pentru noi toți, avand de rezolvat un „task” cu treizeci si patru de itemi, contra cronometru. Le-am rezolvat pe toate cu success! A fost inedit, interesant si fascinant.

Dintre activitațile de dupa amiaza, preferatele noastre raman Karaoke si Bingo dar abia asteptam „Murder Mystery” si bineințeles „Disco Night”.

Alaturi de gandurile noastre dragi si de mulțumire pentru efortul facut pentru ca noi sa ne simțim extraordinar aici, va trimitem si cateva poze, desi mulți dintre noi v-am mai trimis instantanee ce ne surprind in diferite ipostaze 😊

In speranța ca si voi, dragi parinți, sunteti bine, va imbrațisam cu drag!

Semneaza: Miruneții si al lor Group Leader Gina I.

Va invitam sa va bucurati de pozele din tabara de la Tabara Abbey College Cambridge, 21 iulie – 4 august 2024 in albumele de pe Facebook si Google – Mirunette Education.