Mesaj si fotografii tabara Leysin

Salutari citadine:)

A fost un weekend interesant, cu multe evenimente:

Vineri seara am fost invitati la concert, in club Maxx din campus: Gwen, unul dintre activity leader-i are propria formatie si cu ocazia ultimei saptamani aici, am beneficiat de un concert gratuit. Formatia se numeste Hundred Days, muzica i-a captivat pe copii care la final au dansat, sarit si aplaudat. Dupa concert, a urmat disco, toata lumea  a dansat cu miscari care mai de care mai trendy, pana la 11.30.

Sambata a uramt excursia de 1 zi la laussane, am vizitat mai intai gradina Zoologica, apoi am ajuns in oras, unde toata lumea a vrut shopping si shopping s-a facut. Eu cu Andrei am dat o fuga pana pe malul lacului, sa admiram privelistea, desi timpul a fost fff scurt.

Duminica am facut excursia optionala la Geneva, am mers cu trenul, frumoasa calatoria, printre munti si vii:). Am vizitat jeau DEau, jetul de apa inalt de 140 m, unii copii mai curajosi au trecut pe langa el si evident ca au fost udati, dar soarele si-a facut rapid datoria si i-a uscat.

Apoi am poposit si ne/am odihnit in parc, dupa care am cautat Ceasul cu Flori, un obiectiv turistic important din Geneva, dar care ne-a dezamagit, sincer, toti asteptandu-ne sa fie mult mai mare si mai inflorat.

Cum dorintele grupului au fost impartite, am avut timp liber pentru ca fiecare sa faca ce doreste: timp liber in parcul de distractii, vizite prin oras sau plaja.

Seara ne-am relaxat la film, iar luni ne pregatim pentru o noua saptamana.

Luni dupa-amiaza mergem cu telecabina la punctul de belvedere La Berneuse, la 2000m, marti mergem la Montreux, miercuri si vineri ne dedicam sportului, iar joi avem o alta excursie, posibil tot la Aquapark, depinde cum se poarta vremea.