Tabara Abbey College Cambridge 28 iulie – 11 august 2024

Jurnal de calatorie – Tabara Abbey College Cambridge 28 iulie – 11 august 2024

_

Dragi parinti,

Va transmitem salutari din frumosul oras universitar Cambridge si din tabara de la Abbey College!

Duminica, 28 iulie, dupa un zbor linisitit pana la Londra si o calatorie cu autocarul de aproximativ 2 ore, am ajuns in campus, ne-am cazat, apoi am servit cina. Masa de seara a fost urmata de cateva jocuri de miscare, cu ocazia carora am interactionat cu participanti la tabara de alte nationalitati.

Luni, dupa mic dejun, copiii au sustinut testul de limba engleza si au participat la o lectie introductiva unde le-au fost prezentate regulile generale ale taberei. Dupa pranz, am fost impreuna cu celalalt grup Mirunette in centrul orasului, la mall. Acolo, membrul din staff care ne insotea a organizat un photo challenge, oferind o lista de 25 de elemente pe care copiii (in echipe de cate 5) trebuiau sa le gaseasca in mall si sa le fotografieze (de ex. un restaurant cu litera S, un om cu un caine, un taxi, etc).  Aceasta provocare, de care ne-am folosit si sa studiem mall-ul, a fost urmata de o scurta, dar solicitanta sesiune de shopping… 😊 Apoi ne-am intors in campus pentru cina, seara terminandu-se cu un concurs de karaoke la care au participat toti elevii din campus.

Ziua de marti am inceput-o cu un mic dejun copios, apoi toata lumea a fost la cursuri. Saptamana aceasta cursurile se vor desfasura dimineata, de la 9:00 la 12:30 cu o pauza 30 min, urmate de masa de pranz. Am facut, bineinteles, si putina miscare in sala de sport a colegiului, participand la o competitie de dodgeball. Apoi la arts & crafts, ne-am pus imaginatia la contributie si am creat, printre altele, carti postale. Dupa masa de seara, ne-am relaxat jucand bingo si construind, in echipa, un turn stabil din spaghete si bezele.

Dragi parinti,

Va scriem ce am facut in primele zile din tabara de la Abbey College Cambridge 😊

Miercuri 31 iulie am avut cursuri in prima parte a zilei. Dupa pranz, am fost impreuna cu un activity leader in centrul orasului, unde copiii au avut un quiz de rezolvat in echipe. Quiz-ul continea scurte ghicitori ale caror raspunsuri erau atractii din Cambridge. In 45 de minute, copiii au explorat zona centrala in cautarea raspunsurilor. Dupa concurs, am avut putin timp liber pentru a ne plimba in jurul universitatii (King’s college si Trinity college) si pe stradutele alaturate. Seara, murder mystery: copiii au avut de rezolvat impreuna un mister si sa gaseasca faptasul, folosindu-se de indiciile din camera; o parte din copii au ales sa joace diverse sporturi in curte.

Joi 1 august, dupa obsnuitele cursuri de lb engleza si pranz, la ora 14 am plecat in excursie cu autocarul impreuna cu celelalte grupuri si activity leaders. Am vizitat catedrala Ely din orasul medieval cu acelasi nume si ne-am plimbat in zona centrala si in targ. Seara dupa cina, ne-am distrat la disco night!

Am revenit cu vesti dupa un weekend plin de aventuri!

Vineri 2 august:

Dupa cursurile de engleza, am fost cu toate grupele intr-un parc unde s-a jucat volei, cricket si rugby; ne-am stat pe iarba si copiii au socializat. Seara, s-au format echipe si copii au primit o lista de situatii pe care trebuia sa le recreeze si sa faca poze (de ex: o piramida umana din 3 persoane, un om stand ca o foca ce balanseaza o minge, etc)

Sambata 3 august:

Dupa mic dejun am urcat toti in autocare si am plecat in excursia de o zi la Oxford, unde am vizitat Magdalen College (unul din colegiile ce alcatuiesc Oxford University), apoi cateva puncte de interes din centrul orasului. Am avut si free time, iar in jurul ore 16:00 am plecat inapoi spre Cambridge. Seara am avut Movie Night.

Duminica 4 august:

A fost o zi mai relaxanta, am ramas in Cambridge si am avut un picnic in unul din parcurile din oras, apoi ne-am plimbat in centru si am avut timp liber 2 ore sa exploram. Pe drumul de intoarcere in campus am intrat si in Downing College, unul din colegiile Universitatii Cambridge. Seara copiii au socializat cu ceilalti in campus.

LUNI 5 august:

Saptamana aceasta vom avea cursurile de limba engleza dupa-amiaza, astfel ca m inceput dimineata cu turul orasului Cambridge (zona centrala) alaturi de un membru din staff. Ne-a prezentat cateva din colegii ale universitatii pe exterior, am facut poze, ne-am plimbat, si am avut si vreo 30 min timp liber pt o inghetata. Dupa amiaza am avut cursuri, iar activitatea de seara a fost karaoke.

MARTI 6 august:

Deoarece in programul propus erau activitati de interior pe care deja le mai facusera, am dat sign out de dimineata si am dus copiii la gradina botanica (intrare libera). Am facut poze, am explorat toata gradina si serele, si ne-am intors la timp pt masa de pranz. Activitatea de seara a fost un photography challenge: in echipe, copiii au primit o lista de provocari pe care trebuiau sa le fotografieze si apoi sa editeze pozele (de ex: o scena din Harry Potter)

MIERCURI 7 august:

In prima parte a zilei am fost cu barcutele numite “punts” pe raul Cam. Timp de o ora, am parcurs o portiune de rau care trece pe langa colegiile majore din Cambridge, iar ghidul ne-a povestit o gramada de lucruri interesante despre ce vedeam. Ne-a placut foarte mult, a fost extrem de profi si interactiv. Apoi, am avut putin timp liber 40’ in centru, si ne-am intors la pranz. Activitatea de seara a fost o prezentare de moda a hainelor facute din materiale ramase, pungi, cutii, foi etc.

Vineri de dimineata ne-am impartit in 2 grupuri: o parte au mers cu un membru din staff in parc si o parte au mers cu mine la un muzeu. Dupa-amiaza am avut ultimele cursuri de engleza. Activitatea de seara: copiii au facut un scurt video cu diverse teme.

Sambata am fost cu trenul la Londra, ne-am plimbat, am intrat la London Dungeon iar apoi staff-ul care ne insotea ne-a dus sa vedem punctele de interes: Houses of Parliament, Big Ben, Buckingham Palace, Leicester Square si Covent Garden. Seara copiii au primit diplomele de absolvire!

Experienta petrecuta in tabara de la Abbey College Cambridge 2024 alaturi de acest grup minunat de copii a fost extraordinara. Am avut ocazia sa descoperim impreuna un oraș plin de istorie, sa ne dezvoltam cunostintele si sa legam prietenii de neuitat. Fiecare zi a fost o oportunitate de invatare si distractie, iar entuziasmul copiilor a fost molipsitor. Sunt mandra de fiecare dintre ei si le mulțumesc pentru aceasta aventura memorabila. Cu siguranta, as reveni oricand cu drag pentru a retrai aceasta experienta unica!

Pe curand,
Teodora A., Group Leader

Va invitam sa va bucurati de pozele din tabara de la Tabara Abbey College Cambridge 2024 in albumele de pe Facebook si Google – Mirunette Education.