Tabara Fordham University New York, 21 iulie – 4 august 2024

Jurnal de calatorie – Tabara Fordham University New York, 21 iulie – 4 august 2024

Good morning New York,

New York, orasul care nu doarme niciodata, este clar un loc vibrant si plin de energie unde fiecare colt ascunde o poveste unica.

Traim the American Dream de doar cateva zile, iar experienta noastra in New York City a fost una absolut fascinanta!

Am vizitat faimosul bulevard Fifth Avenue, plin de cladiri impresionante, am facut o prima sesiune de shopping si bineinteles ne-am minunat de stralucitorul Times Square, plin de culoare si diversitate! Ieri am avut ocazia sa exploram MOMA, Museum of Modern Art, unde am admirat opere de arta moderne impresionante.

Am format un grup foarte frumos, iar copiii sunt extrem de inteligenti, empatici, respectosi, descurcareti si prietenosi. Toti se implica activ in cadrul lectiilor de limba engleza si se distreaza de minune!

Am avut o seara de karaoke, cat si una de disco night, plina de energie, ambele fiind un prilej sa sa ne facem noi prieteni. Atmosfera este fantastica si fiecare zi aduce noi aventuri si experiente.

Astazi vom vizita American Museum of Natural History si Rose Center, unde vom descoperi lucruri fascinante despre stiinta si natura.

Seara, ne vom distra la Sport Night, un eveniment plin de activitati si competitii.

New York is calling and we must go!

New York, New York, we love you!

Experienta noastra continua cu locurile remarcabile pe care le-am vizitat in aceste zile. Am inceput cu „American Museum of Natural History”, unde copiii au fost fascinati de exponatele impresionante si au invatat multe lucruri noi despre istoria naturala a planetei noastre.

Apoi, am explorat The Vessel, o structura arhitecturala extraordinara, care ne-a oferit o perspectiva unica asupra orasului. De asemenea, ne-am plimbat pe High Line, o oaza verde suspendata deasupra strazilor aglomerate, care ne-a incantat cu peisajele sale urbane si gradinile sale frumoase.

Little Island a fost o alta destinatie de vis, o insula plutitoare plina de vegetatie si locuri de joaca, unde copiii s-au distrat de minune.

Ieri, am avut o zi plina de activitati in Central Park, unde copiii au avut ocazia sa se relaxeze, sa se joace si sa se bucure de natura, in inima orasului.

Astazi, ne pregatim pentru o noua aventura: o zi intreaga la Statuia Libertatii si Ellis Island. Suntem cu totii nerabdatori sa descoperim mai multe despre istoria si simbolurile acestor locuri iconice.

Sunt extrem de mandra de felul in care copiii se adapteaza si isi deschid orizonturile in aceasta calatorie unica, impreuna!

New York rocks and so do we!

Weekend perfect in New York 🌃

Vrem sa va împartasim cat de frumos a fost weekendul trecut pentru noi, în aceasta tabara fascinanta de limba engleza!

Am continuat vizita orasului New York cu Statuia Libertatii si Ellis Island. Ni s-a oferit o perspectiva profunda asupra istoriei si semnificatiei lor culturale. Statuia Libertatii, cu maretia si simbolismul sau, ne-a impresionat pe toti, iar Ellis Island ne-a permis sa întelegem mai bine experientele imigrantilor care au sosit în America.

Duminica am fost la Coney Island si am facut plaja la Brighton Beach, iar experienta a fost minunata! Ne-am bucurat de soare, nisip si valurile oceanului Atlantic, creand amintiri frumoase si relaxandu-ne pe deplin.

Dupa plaja, ne-am plimbat pe Brooklyn Bridge si privelistea a fost pur si simplu wow! Acest loc ne-a oferit o panorama spectaculoasa asupra orasului si a raului East River, lasandu-ne fara cuvinte datorita frumusetii sale.

A fost un weekend de neuitat si abia asteptam sa vedem ce aventuri ne mai asteapta!

Recent, am vizitat faimosul Empire State Building, unde am fost cu totii impresionati de privelistile spectaculoase asupra orasului. Seara, am luat cina la Hard Rock Cafe in Times Square, o experienta de neuitat. Un moment deosebit a fost cand am aparut pe ecranele din Times Square, o amintire unica si speciala pentru noi toti! Multumim MIrunette!

Urmatoarea zi ne-am indreptat spre Six Flags, un parc de aventura deosebit. Acolo, copiii s-au distrat minunat, incercand diverse rollercoastere, inclusiv pe cel mai mare din lume, Kingda Ka, care a fost absolut extraordinar.

Aventura noastra continua si suntem entuziasmati pentru urmatoarele experiente pe care le vom trai impreuna.

Cu mare entuziasm si putina nostalgie, va scriem acest ultim mesaj din tabara de limba engleza de la Fordham University din New York. A fost o experienta de neuitat, plina de activitati captivante si momente memorabile.

Zilele acestea am avut bucuria de a participa la un minunat musical pe Broadway, „Michael Jackson”, care ne-a fascinat cu talentul si energia actorilor. A fost o experienta de neuitat sa vedem acest spectacol vibrant si plin de viata.

Am avut ocazia sa exploram Financial District si sa vizitam Muzeul 9/11 unde am reflectat asupra evenimentelor care au marcat istoria recenta si am adus un omagiu celor pierduti.

Intr-o alta zi, ne-am aventurat la Grand Central, unde am admirat arhitectura impresionanta, si am avut o super cina la Dallas Barbecue, unde am savurat preparate delicioase intr-o atmosfera prietenoasa si relaxata.

De asemenea, am explorat cartierele Little Italy, Chinatown si Soho, fiecare cu farmecul sau unic. Ne-am bucurat de culorile vibrante, aromele si cultura diversa care ne-au facut sa ne simtim ca si cum am fi calatorit in locuri diferite ale lumii, chiar in inima New York-ului.

Un alt moment de varf al saptamanii a fost meciul de baseball al echipei Yankees. Energia din stadion a fost electrizanta si ne-am simtit cu adevarat parte din cultura sportiva americana.

O experienta cu adevarat spectaculoasa a fost plimbarea cu elicopterul deasupra New York-ului. Privelistea orasului de la inaltime a fost uimitoare si ne-a oferit o perspectiva cu totul noua asupra peisajului urban, cu zgarie-nori iconici si rauri sclipitoare.

In ultima zi, am facut shopping la un faimos outlet din New York, unde ne-am rasfatat cu achizitii minunate.

Experienta noastra in State, in aceasta vara, s-a incheiat cu ceremonia de absolvire a cursurilor de limba engleza. Fiecare elev a primit un certificat, o palarie de absolvire si am facut poze unice si memorabile, imortalizand astfel finalul acestei tabere de vara.

Aceasta a fost o experienta extraordinara pentru noi toti si ne vom aminti mereu de momentele petrecute impreuna. Copiii va multumesc pentru aceasta oportunitate si speram sa ne revedem curand.

Cu drag,
MissC

Va invitam sa va bucurati de pozele din tabara de la Fordham University New York, 21 iulie – 4 august 2024 in albumele de pe Facebook si Google – Mirunette Education.