Tabara Fort Lauderdale, Miami 28 iulie – 10(11) august 2024

Jurnal de calatorie – Tabara Fort Lauderdale, Miami 28 iulie – 10(11) august 2024

Dragii nostri,

Cred ca asteptati vesti de la noi si cu siguranta va este dor!

Noi am ajuns cu bine in America, la destinatia noastra, MIAMI!

Dupa un zbor cu cateva turbulente, dar safe, am aterizat, am trecut de toate controalele de securitate, apoi am fost preluati de catre organizatori!

Am asteptat putintel pana sa facem check- in ul, dar ne-am gasit de lucru😂, am mers sa luam pranzul la FIVE GUYS, un loc renumit peste tot in lume!

Am facut un tur de recunoastere in jurul hotelului si ne-am intors pentru preluarea camerelor!Check in -ul era la 16:00 dar noi eram nerabdatori si asteptarea ni s a parut lunga!😜Am primit cina la pachet si ne-am acomodat cu locul!

Urmatoarea zi a fost pentru testare si introducere!

Dupa pranz am plecat catre Fort Lauderdale  Canals Cruise and Las Olas Stroll!A fost o experienta foarte frumoasa si clar am fost impresionati de casele vedetelor si de tot ceea ce am vazut in aceasta  croaziera!

Astazi dimineata am fost la scoala unde am impresionat prin cunostintele noastre de limba engleza si cu siguranta vom face o treaba excelenta, astfel incat sa obtinem cele mai buna certificate!

Dupa pranz ne-am indreptat cu autobuzele scolare catre SOUTH  Beach!

Fiecare a avut timp liber la dispozitie sa faca ceea doreste, plaja sau plimbari pe Lincoln Road!

A fost o dupa amiaza relaxanta si putem spune ca ne prieste aerul acesta Americanesc😜

Va multumim dragi parinti ca ne-ati  oferit posibilitatea sa exploram America, de data aceasta MIAMI, un loc de poveste❤️

Va tinem la curent si cu alte noutati, imediat ce mai vizitam pe aici!

Pana atunci , bucurati-va de poze si incercati sa va imaginati cum este sa fiti in locul nostru!Noi suntem fericiti, ne place foarte mult!

Numai de bine sa auzim, urmariti-ne!

Dragii nostri, dragi parinti!

Noi continuam sa ne bucuram de aceasta superba tabara, de tot ce ne poate oferi MIAMI si de toata experienta pe care o traim!

Suntem incantati sa va spunem ca Miercuri dupa ore, am fost la National Park of the EVERGLADES, unde ne-am plimbat cu o barca , am explorat natura, am vazut aligatori si am fost spectatorii unui show cu ei!

Ne-am intors la hotel, unde am avut cina, apoi fiecare am plecat catre camere pentru  odihna binemeritata!

Joi, mic dejun, apoi scoala si KEY BISCAYNE , o plaja frumoasa cu apa limpede si nisip fin!

Unii am mers la plaja , altii, ne-am relaxat pur si simplu!

Seara am luat cina in MIAMI DOWNTOWN BRICKELL CITY CENTER😜

Vineri am avut Aventura Mall si Lincoln Road by night!A fost  o zi in care am alergat dupa cumparaturi!Am incercat sa ne gasim ceea ce ne doream de aici!

Unii am gasit deja, alti, mai asteptam SAWGRASS MILLS😂

Va pupam din America si va trimitem salutari calde impreuna cu imbratisari lungi!

Va mai scriem, va trimitem si poze, poate va mai trece dorul de noi!❤️

Keep in touch!

Dragii nostri,

Revenim cu vesti din Miami, destinatia noastra  de vis😜

Nu uitam sa va multumim de fiecare data pentru sansa oferita, suntem recunoscatori si credem ca ne-am nascut norocosi!🍀

Noi ne-am continuat aventura, sambata la NASA – Kennedy Space Centre, un loc unde poate ajungi o data in viata si poti sa te consideri privilegiat! A fost o experienta de pus in rama, o zi superba printre  rachete, sateliti, simulator de zbor si multe alte povesti interesante de la fata locului!

Duminica ne-am delectat intr-un superb tur al orasului Miami , iar seara am avut cina la HARD ROCK CAFE, unde ne-am ales fiecare  ce am dorit sa mancam si evident am avut muzica, deci seara a fost spectaculoasa!

Luni dupa ore am mers in Wynwood District, unde ne-am  incantat privirile cu diverse, pereti cu graffiti, un loc unde ne-am plimbat si am admirat talentul unor artisti!

Urmeaza vizita la Orlando, unde speram ca vremea sa fie buna sa ne putem bucura de parcul de distractii😜🍀👌

Timpul a trecut repede si ne apropiem de plecare, este frumos aici si ne pare rau ca  in cateva zile vom zbura spre casa, unde ne vom odihni pe fus American!😂😂

Zile frumoase va dorim si voua😘

Dragii nostri,

Americanii vostri sunt pe punctul de plecare catre casa! Cred  ca sunteti nerabdatori sa aflati cum am mai petrecut pe aici!

Noi am fost in Orlando miercuri si ne-am distrat pe cinste la Universal Studios! A fost o zi nemaipomenita, cu multe atractii la activ, am reusit sa ne bucuram de tot ceea ce ne-a atras in parc si soarele a fost de partea noastra! Credem ca ziua ne-a reusit din toate punctele de vedere!

Joi am fost la Sawgrass Mills, un moment destul de asteptat de toti, pentru cumparaturile familiei si ale prietenilor! Am gasit fiecare cate ceva, astfel incat ne-am completat bagajele! Veti avea surprize frumoase, ne-am gandit mereu si la voi!😜

Am avut si plaja in program, evident! Am experimentat locurile de plaja cunoscute in Miami, cum ar fi South Beach, Key Biscane, Ford Lauderdale Beach si Boca Raton!

Vineri dupa plaja , am avut o surpriza placuta din partea organizatorilor! In loc de cina la hotel, am fost invitati la BOWLERO, un loc unde am avut si cina, bowling si distractia de ultima seara!

Sambata ne pregatim sa plecam, iar duminica seara  vom ajunge in Romania! Abia asteptam sa va revedem! Timpul a trecut prea repede pentru noi, ne-a placut sa fim aici! Multumim voua, parintilor, dar si agentiei MIRUNETTE pentru organizarea unei tabere educationale de calitate!

Vom reveni in tara cu certificatele noastre valoroase, pe care noi am reusit sa le obtinem in urma cursurilor de engleza! Nivelul nostru a fost foarte bun si am demonstrat ca avem excelente abilitati ale limbii engleze!

Mai avem si impresii de povestit,  dar toate, pe indelete acasa la noi!

Noi va salutam calduros din Fort Lauderdale Miami, destinatia noastra de poveste!

Pe curand,

Tabara a fost foarte frumoasa si interesanta!👏👏

Dorim si anul viitor sa alegem o destinatie, cel putin la fel de frumoasa  ca aceasta!🤔❤️
O vara linistita , cu zambete si bucurii!

Americanii din tabara Fort Lauderdale Miami!
Alina&Ionut P. – Group Leaders

Va invitam sa va bucurati de pozele din tabara de la Fort Lauderdale, Miami 28 iulie – 10 august 2024 in albumele de pe Facebook si Google – Mirunette Education.